وارزون موبایل (Warzone Mobile) کی میاد؟


admin دی 1, 1401 دقیقه مطالعه
وارزون موبایل (Warzone Mobile) کی میاد؟

وارزون موبایل کالاف دیوتی

اگر علاقه زیادی به بازی های سبک بتل رویال موبایلی داری و دلت یه گیم جدید می خواد حتما این مقاله رو تا آخر بخون.
اگه سیستمی برای انجام این بازی هیجان انگیز نداری، ممکنه حسرت بازیش به دلت مونده باشه‌.
خبر خوبی که با شندینش ممکنه ضربان قلبت بالا بره اینکه این بازی جذاب به زودی برای نسخه موبایلی عرضه میشه. به خاطر همین با هر سیستم عاملی می تونی این تجربه جدید Warzone موبایل رو داشته باشی.
بالاخره بعد از انتظار طولانی مدت طرفداری این بازی، کمپانی عزیز اکتیویژن تو رویداد Call of Duty Next، از وارزون موبایل (warzone mobile) رو نمایی کرد. به قول معروف بالاخره حق به حق دار رسید. پس حتما برای خوندن توضیحات تکمیلی این مقاله رو بخون. تا هر خبر جدیدی که منتشر میشه رو در سریع ترین زمان از سایت ما چک کنی و جزء اولین نفر ها با خبر بشی.

Warzone Mobile

وارزون موبایل رسمی

جالبه بدونی اکتیویژن اسم پروژه وارزون موبایل رو پروژه ارورا گذاشته بود تا تو زمان مناسبش به خوبی ازش رونمایی کنه و به نوعی گیمرای مشتاق رو سوپاریز کنه.
اما بالاخره تو جریان کالاف دیوتی نکست خبرش رو به صورت رسمی منتشر کرد و یه انگیزه عالی برای طرفداران این بازی هدیه داد.
جالبه بدونی چهار تا از برترین استودیو های اکتیویژن به نام های Beenox، Solid State Sudios، Activision Shanghai و Digital Legends روی این بازی همزمان در حال فعالیت هستند و قراره بازی با کیفیتی رو عرضه کنن.

همون طور که حتما با بازی کالاف دیوتی آشنایی دارین و اولین تلاش اکتیویژن برای ساخت بازی بوده و موفقیت واقعا بزرگی به دست آورده طوری که بالای ششصد و پنجاه میلیون دفعه دانلود شده.
قطعا این بازی هم دانلود زیادی خواهد داشت و طرفداران کالاف دیوتی هم به سراغ تست این بازی مهیج خواهند رفت.
با وجود اینکه کالاف دو بخش چند نفره و بتل رویال داره اما Warzone Mobile به صورت کاملا تخصصی قراره فقط روی بتل رویال مانور بده.

 

مقایسه وارزون و کالاف موبایل

اگه از طرفدارای پروپاقرص کارکتر وردانسک هستی این خبر خوب رو بدون که قراره به عنوان نقشه اصلی در بازی باشه.
کسایی که کالاف دیوتی Warzone رو در سیستم کامپیوتر یا کنسول بازی کردن قطعاً خاطره های زیادی با این کارکتر دارن و بازگشت این نقش در نسخه موبایلی حس خوشی خواهد داشت.
خبر خوب دوم اینکه وارزون موبایل قراره به قولی پای خودش رو از بزرگان خودش تو نسخه های دیگه دراز تر کنه و هر مچ بتل رویال تو این بازی ۱۲۰ بازیکن داره، آره درست متوجه شدی این عدد یه رکورد عجیب غریبی برای امسال و تمام بازی های دیگه بتل رویاله !!

بازی وارزون موبایل

محیط بازی وارزون موبایل

مکان های محبوب زیادی تو این بازی وجود دارن مثل مپ وردانکسک، فروشگاه، قبرستان، فروشگاه و ایستگاه تلویزیونی و البته که کاملا قراره فضایی شبیه به نسخه سیستمی خودش داشته باشه.
از اونجایی که هزار الله و اکبر این بازی اندازه دو تا بازی جدا گونه تو هر مچ پلیر می طلبه قطعا برای راند های پایانی همه خلاقیت و مهارتتون رو باید استفاده کنید تا بتونید سر بلند از بازی بیرون‌ بیاید.
اگه عاشق مپ وردانسک هستی. باید بگم که انگار اکتیویژن فقط به نسخه موبایلی اهمیت داده و به عنوان سوگولی این کمپانی در بازی وجود داره. فعلا که قرار نیست این مپ به نسخه سیستمی برگرده، پس پیشنهاد می کنم اگه دلتنگ مپ هستی حتما نسخه موبایلی رو بازی کن.
از اونجایی که اکتیویژن خیلی به بازی های موبایلی خودش ارزش بیشتری قائله، با اینکه در مراسم، از وارزون ۲ هم رو‌نمایی کرد که برای کنسول و کامپیوتر معرفی شد و گفت همه بازی های جدید پیشرفت یکسانی خواهند داشت اما باز برای تشویق پلیرای کالاف دیوتی موبایل گفت که هر مپی به وارزون دو اضافه کنیم در آینده برای شما هم قرار خواهیم دادید که اینجاست باید بگم خوش به سعادت گیمرای موبایلی اکتیویژن که انقدر هواتون رو داره.

وارزون موبایل ثبت نام

از ویژگی های خیلی خاص وارزون سیستمی این بود که وقتی ناک میشدین تو یه مبارزه با پلیر دیگه اگه برنده میشدین دوباره به بازی بر میگشتین تا وقتی که یه پلیر شما رو تو دوئل ناک کنه و به طور کل حذف بشین و باید بگم تو نسخه Warzone Mobile هم تو یه محیط زندان قراره این دوئل رو تجربه کنین.
حتی اگه طرفدار اکتیویژن نیستین بخاطر همچین تجربه ای که به جرعت میگم تو بازی های خیلی کمی پیدا میشه دیگه غصه زود مردن و مشکلات بعدش رو نمیخورین، فقط باید زرنگ باشین که زودتر از حریف در دوئل نابودش کنید تا به قولی کشته نشین و حق مطلب بکش تا کشته نشی رو به عمل برسونین.
خبر سوم خوب بعدی اینکه سیستم خرید و فروش مالی که در نسخه اصلی وارزون هست در نسخه Warzone Mobile هم خواهد بود و با انجام ماموریت های مختلف و پول جمع کردن میتونید در فروشگاه مپ بازی خرید داشته باشین و واقعا ویژگی جذابی محسوب میشه.

اگه با شنیدن این اخبار و نقدی که انجام شده مشتاقی که بدونی کی و چطوری میتونی این باری رو نصب کنی باید بگم که مراحل ثبت نام اولیه و طبق رسم اکثر شرکت های بازی سازی اگه قبل از اومدن نسخه جهانی ثبت نام کنی به یه سری جوایز اختصاصی زود تر از باقی بازیکنان دست پیدا میکنی.
بعنوان آخرین خبر که برای بعضی پلیرا بهترین خبره تا مهارت خودشون رو بسنجن و برای برخی بازیکنا خبر بدیه چون قرار نیست با آرامش همیشگی بازی کنن اینکه این بازی هیچ حتی یه دونه ربات هم نخواهد داشت و همه ۱۲۰ پلیر از دم پلیر واقعی ان که این هم میشه گفت دومین رکورد زدنی اکتیویژن نسبت به تمام بازی های بتل رویال موبایلی دنیاست.

بازی وارزون

وارزون موبایل کی میاد ؟

برای پیش ثبت نام که از همین الان هم دستت بازه و به کمک راهنمای ثبت نام Warzone موبایل می تونی این کار رو در راحت ترین شکل انجام بدی.

البته اگه کنجکاوی کی قراره عرضه بشه. باید بگم طبق آخرین بررسی موجود، این بازی در سه ماهه اول سال 2023 که میشه گفت تقریبا تا فروردین یا اردیبهشت ماه سال 1402 عرضه میشه. پس یکم دیگه باید منتظر بمونی تا به راحتی بتونی بازی کنی.

اگه با وجود توضیحاتی که اشاره کردیم نگران هستی که سیستم مورد نیاز این بازی رو داری یا نه. پیشنهاد می کنم حتما نگاهی به سیستم مورد نیاز وارزون موبایل داشته باشی تا خیالت راحت بشه.

سازندگان این بازی در بهترین کیفیت ممکن سعی بر ساخت این بازی دارن. خبر شوکه کننده بعدی اینکه ممکنه دو مد بتل رویال داخل بازی باشه.

بتل عادی که تا الان بازی می کردیم و بلیتز رویال (Blitz Royale) اضافه میشه. که این مدل دوم یک حالت پنج دقیقه‌ ای در یک نقشه کوچک تر داره. همچنین هیجان و استرس بالایی رو در این پنج دقیقه تجربه می کنین. احتمالا اندازه یک دو ماراتون عرق کنید و خسته شید.
از همین الان بابت چالش های سخت بتیلز رویال Warzone Mobile خسته نباشید و خدا قوت بهتون میگم. امیدوارم که موقع بازی از ناگهانی مردن خودتون شوکه نشید 🙁

کمپانی اکتیویژن هزینه زیادی برای این بازی گذاشته و با توجه به تجربه خوبی که در کالاف دیوتی موبایل داره. قطعا وارزون هم به خوبی رشد می کنه و آینده درخشانی خواهد داشت.
اگه براتون سوال شده که با توجه به هزینه این بازی، وارزون موبایل مثل کالاف دیوتی رایگان میشه یا نه.

باید بگم که بله بله. حتی هزار تومن هم برای نصب این بازی لازم نیست پرداخت کنید.

فقط اگه علاقه داشتین اسکین های خاص و پوینت این بازی رو برای خرید بتل پس Warzone موبایل داشته باشید می تونید هزینه کنید.

البته مثل همیشه ریکوگیم با کمترین قیمت و بالاترین سرعت در خدمت شماست تا هر چقدر که دوست دارین برای این بازی خرج کنید.

 

زمان عرضه وارزون موبایل

یه مژده ویژه به اپل داران عزیز هم بدم !!

طبق اطلاعات به دست اومده  در 26 اردیبهشت سال 1402 برای گوشی‌ های آیفون، وارزون موبایل ios عرضه جهانی میشه.  اندروید داران عزیز هم یک صدم صبر عیوب رو باید پیشه کنن تا بعد عرضه نسخه آیفون اندرویدش هم جهانی بشه.
البته سافت لانچ بازی رو هم فراموش نکنین و ممکنه زودتر از این تاریخ تو بعضی کشور ها عرضه بشه. امیدواریم ایران هم جزء این کشور ها باشه. اما اگه نشد هم غمتون نباشه راه حل زیادی هست که بشه استفاده کرد.

اکتیویژن با وجود همه سوابق درخشان و برنامه ریزی هایی که برای بازی در نظر گرفته. گفته که کالاف دیوتی Warzone موبایل یک جهش و قدم بزرگ در تمام بازی های هم حوزه خودش خواهد شد. کاملا هم درست بیان کرده و به زودی شاهد ویژگی های خاص این بازی خواهیم بود.
البته شایعات زیادی هم به گوش می رسه. مثلا شاید کالاف دیوتی وارزون موبایل هم بخش چند نفره داشته باشه و اونجا نبرد دو نفره صورت بگیره. (هنوز معلوم نشده این خبر راسته یا دروغ)

کالاف وارزون موبایل warzone mobile

خبر های وارزون موبایل

ویژگی های خاص وارزون موبایل دقیقا چیه؟

  • گرافیک واقع گرایانه، جذاب و بهینه شده برای موبایل
  • وجود بتل رویال با فناوری جدید
  • بودن سلاح های متنوع بیشمار
  • قانون بودن ۱۲۰ بازیکن در یک بازی.
  • نقشه جنگی رویال در Warzone موبایل.
  • اضافه شدن بسیاری از گزینه و امکانات جدید.

در کل یک بازی با کیفیت بالا و بسیار روون خواهیم داشت که هیچ‌ کمبودی رو در Warzone Mobile قرار نیست تجربه کنید.

البته به تازگی نسخه ی بتا Warzone Mobile اخیراً در استرالیا منتشر شده و فقط برای دانلود رایگان اندروید عرضه شده که می تونید با مراجعه به نحوه دانلود و نصب بتای وارزون موبایل تستی برای نصب بازی داشته باشین.

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه